وبلاگ سید جلال سیدیزدی

تمرین نهم

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵ ق.ظ


سلام دوستان

در این تمرین شما باید کارهای زیر را انجام دهید:

  • تمرین های 6.12 و 6.13 را انجام دهید. (برای انجام این تمرین ها فرض شود hashMap در کلاس Room پیاده سازی شده است.)
  • در مورد garbage collector (زباله روب) در جاوا تحقیق کنید. (بحث دقیق با جزئیات کاربردی)
  • در پروژه ی zuul در کلاس Game در متد createRooms با توجه به اینکه متغیرهای outside, theater, pub, lab, office محلی هستند، بعد از اتمام متد چه بلایی سر اشیاء ساخته شده از کلاس Room می آید؟

جواب این سوال ها را بر روی کاغذ (با اندازه A4) نوشته و یکشنبه دوم آذر سر کلاس حل تمرین سه شنبه 4 آذر سر کلاس تحویل دهید.


موفق باشید.

  • ۹۳/۰۸/۳۰

نظرات  (۶)

سلام استاد پسورد کتابی که گذاشتین تو ftp چیه؟
پاسخ:
سلام
اگر اشتباه نکنم آدرس ایمیل تمرین هاست.
موفق باشید.
سلام
استاد برای Exercise 6-13 نیاز هست دوباره object diagram بکشیم یا همون توضیح کافیه ؟
پاسخ:
سلام
باید دوباره و به طور دقیق رسم شود.
موفق باشید.

  • علیرضا طایفه
  • سلام استاد 
    خسته نباشید.

    ببخشید استاد این پروژه zull منظورتون همون zull-better هست دیگه ؟

    باتشکر. 
    پاسخ:
    سلام ممنون
    بله.
    موفق باشید.
    سلام

    استاد حتما باید A4 باشه ؟  
    پاسخ:
    سلام
    اندازه اش مهم است.
    مثلاً کاغذ کلاسور خوبه.
    موفق باشید.
    سلام استاد
    خسته نباشید

    ما روز یکشنبه ساعت حل تمرین امتحان میانترم ریاضی2 داریم،اگه ممکنه تاریخ تحویل تمرینو تغییر بدین

    ممنون
    پاسخ:
    سلام ممنون
    تغییر کرد.
    موفق باشید.
    سلام استاد.خسته نباشید
    ببخشید این تمرینها مربوط به کتاب هستند؟
    پاسخ:
    سلام ممنون
    بله.
    موفق باشید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی