وبلاگ سید جلال سیدیزدی

برنامه نویسی تدافعی در پروژه

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸ ق.ظ

سلام دوستان

همان طور که در توضیحات پروژه گفته شد، برنامه شما باید این قابلیت را داشته باشد که اگر کاربر فیلدی را خالی رها کرد و یا در جایی که باید عدد وارد کند به جای کاراکترهای عددی کاراکترهای غیر عددی وارد کند، برنامه پیغام خطا داده و کاربر را مجبور به وارد کردن مجدد اطلاعات کند.

برای بررسی داده های عددی علاوه بر شرط می توان از استثناء نیز استفاده کرد. به این صورت که داده را بدون توجه به اینکه درست است یا نادرست، به عدد تبدیل می کنیم؛ مسلماً اگر درست نباشد استثناء می دهد. با روش مدیریت استثناء کاربر را مجبور به وارد کردن دوباره داده ها می کنیم.

از این روش در پروژه استفاده شود.

موفق باشید.


  • ۹۳/۰۴/۰۳

نظرات  (۳)

من با این sort مشکل دارم
super کلاسم امپلیمن کرده  comparable  رو بعد در کلاس دیتا بیس   موقع فراخانی متد sort کالکش از کلاس های بی نام  comparator  استفاده کردم و متد  compar  رو اوراید کردم ولی sort  نمی کنه !
لطفا راهنمایی کنید استاد واقعا من این دو تا متد رو درک نمی کنم !!
پاسخ:
سلام
باید برنامه رو ببینم.
موفق باشید.
سلام
استاد من اون متد pc information  رو که void  بود نوع بازگشتیشو گذاشتم  pc  بعد اون دو تا باتن cancel , ok  رو هم اکشن لیسنرشون رو از توی متد  pc information برداشتم و گذاشتم همون جایی که دکمه add pc اکشن لیسنرشو نوشتم(یعنی در واقع توی اکشن لیسنر دکمه add pc  اکشن لیسنر ok و cancel  رو نوشتم ) ولی دکمه های ok  و cancel  کار نمی کنه ؟
پاسخ:
سلام
باید برنامه رو ببینم.
موفق باشید.
استاد پروژه خیییییییییییییییییییلی سخته من هنوز هیچ کار نکردم :(((((
پاسخ:
سلام
از شما حرکت از خدا برکت.
موفق باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی